اشعار محسن زعفرانیه

خرید بک لینک
آرزوی حرمت بر دلِ شیدا ماندهمثل یک قطره که در حسرتِ دریا ماندهرفت امروز ولی شوقِ زیارت دارمچَشمِ من منتظرِ دیدنِ فردا ماندهاین همه شور و حرارت که درونِ دلهاست*از عنایات حسین(ع) است که برپا ماندهحکمتی داشته انگار که در مَکتَبِ ماپاسخِ مسئله ی عشق، مُعَمّا ماندههمه رفتند ولی نوکرِ بیچاره ی توباز هم از سفرِ کرب و بلا جا مانده!!" محسن زعفرانیه "* بیت سوم اشاره دارد به حدیث پیامبر (ص) که فرمودند :از شهادت حسین ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود .((کتاب جامع احادیث الشیعه ، ج ۱۲، ص ۵۵۶))برچسبها: اربعین, شعر مناجات اربعین, دلتنگ حرم, پیاده روی اربعین اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: همه,رفتند,ولی,نوکر,بیچاره, نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12

وقت پایان غزل های پر از غم نشده
نوبت خط زدن واژه ی ماتم نشده

سالها رفت ولی نوکر بیچاره ی تو
هست انسان و صدافسوس که آدم نشده

گرچه ما اهل شعاریم ولی باز آقا
ذره ای از کرم و لطف شما کم نشده

خوب داریم در این مملکت اما بی شک
خوب تر از تو کسی در همه عالم نشده

آخرین جمعه ی سال آمد و انگار هنوز
فرصت دیدن آن ماه فراهم نشده...


"محسن زعفرانیه"


برچسبها: مناجات با امام زمان, محسن زعفرانیه اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: آخرین,جمعه,سال,آمد,انگار,هنوز, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12


سلام...

خوش آمدید...

"محسن زعفرانیه هستم از تهران"
و به قول سهراب:

روزگارم بد نیست!!!

تکه نانی دارم...
خرده هوشی...
سرِ سوزن ذوقی...

اینجا بعضی اشعار و دل نوشته های من رو میخونید که فقط برای دل خودم می نویسم.

#بدون مخاطب خاص!!!

منتظر نظرات شما هستم...

اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: آماده,جشن,عید,نوروزم, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12


سلام...

خوش آمدید...

"محسن زعفرانیه هستم از تهران"
و به قول سهراب:

روزگارم بد نیست!!!

تکه نانی دارم...
خرده هوشی...
سرِ سوزن ذوقی...

اینجا بعضی اشعار و دل نوشته های من رو میخونید که فقط برای دل خودم می نویسم.

#بدون مخاطب خاص!!!

منتظر نظرات شما هستم...

اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: سرسبز,همیشه,سالم, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12

فصل خزان رفت و بهارانى نديدم
بر اين كوير خشک بارانى نديدم

وقتى كمی در خود تأمل كردم انگار
ابليس تر از "نفس" شيطانى نديدم

گفتى كه قصد دلبرى كردن ندارى
خوش قولى و من نقض پيمانى نديدم

در خانه ى قلبم كمى ماندى و رفتى
صد شكر جز تو هيچ مهمانى نديدم

پايان ندارد رنج ها تا زنده هستم
عمرى دويدم، خط پايانى نديدم...


#محسن_زعفرانيه

اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: عمری,دویدم,پایانی,ندیدم, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12

صفحه بندی